söndag 26 juni 2011

Flintastek och Sven-Ingvars




På landet. Idag flintastek och Sven Ingvars. Yeah. Hittade en skiva i samlingen här, Lill Lindfors, Taube och just Sven Ingvars, som sjunger att kärleken är störst. Och visst är det så.
Känslan från begravningen i torsdagen sitter kvar och sjukdomen är närvarande i tanken. Tänker på fmailjerna som lever mitt i saknaden. För trots all oro har jag min familj här hos mig.

Tiden börjar tack och lov gå lite långsammare och hjärtat börjar sakta ner lite. Lugn mak på dagarna. Mitt i lugnet inspekterar jag huset med kameran. Till Selmas stora glädje är detta ett hus för riktiga sakletare. Prylar i varje vrå.


Feeling blue.


Spets för varje fönster.


Saker i långa rader.



Röda pelargoner också på väggarna. I Selmas rum.



Åter blått, nu i badrummet. Plus en ko.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar